Summerlovin'

Saknar sommaren tvåtusentio så det gör ont i hela mig, en av de bästa somrarna ever. Var mycket mer jag ville göra men inte hann, får bli till nästa sommar såklart. Men jag saknar att få slappna av och no drama hela tiden.


Jag känner att jag börjar bli skoltrött och det var jag i högstadiet men verkligen inte i ettan... Jag gillar inte var det här leder. Börjar typ bli deprimerad känns det som, men jag är inte en sån person som kan gå till skolan eller träffa kompisar och visa det tydligt, jag är glad utåt hela tiden så är det bara. Därför tycker jag det är så skönt att ha bloggen att skriva av mig i.

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅH SAKNAR SOMMAREN SÅ SJUKT MYCKET.

SAKNAR ATT VARA MED DIG 24/7

SAKNAR PHILLIE

SAKNAR DITT LAND

SAKNAR DIG



Börjar känna likadant faktiskt. Tror vädret påverkar ganska mycket, där börjar bli så himla mörkt och kallt ute.

Men du, vi ska klara hösten/vintern togheter. Nu får vi tagga till!!!!

PUSS

2010-10-18 @ 23:23:08
URL: http://missjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0