Tiny dancers

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!
Jag är en sjuk prick. Men bra som jag var gick jag till skolan för att vara med på klassfotot, ja jag älskar min klass. Imorgon ska vi ha porträttfoton, men jag tvivlar att jag pallrar mig dit. Varför i hela friden ska min kropp ha dåligt immunförsvar och MOBBA MIG!!??
Aja, här är en fin bild innan vårt klassfoto togs. Ja, vi övade innan, fett coola vi är. VIVE LA FRANCE!

ps. alla var inte med på bilden och bilden är tagen HÄRIFRÅN.

Kommentarer
Postat av: Jess

HAHA du anar inte va jag skrattade när jag såg den där bilden, skööön!

2010-09-16 @ 15:15:59
URL: http://jessinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0