You are my cinema

Igårkväll/natt så åkte jag, Milla, Julia, Johan och Max på fest som låg långt ute på vischan, hos Ludwig på färingsö närmare sagt. Sista bussen därifrån gick kvart i 12 som alla på festen missade så alla stannade kvar tills första bussen på morgonen skulle gå, vilket var klockan tjugo över 5. Mycket dansande, mycket folk och mina trevliga vänner. Som ni ser på bilderna så somnade vi under småtimmarna i Ludwigs soffa tills bussen gick. Vi kom hem till Johan på morgonen och somnade vid halv 7 imorse.

Ps. Jag kan säga att det blev VÄLDIGT mycket dansande till Skrillex och Flux Pavilion så därför är mår inte min nacke så bra idag av allt flängande med huvudet och håret. Nackstödet är på, det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0