You got a feeling that you can't hide

Wazzzaaaaaaaaa... (vackraste hälsningsfrasen måste jag säga)

Sitter just nu i köket och tar lite break från mitt paper-skrivande. Blir så irriterad att jag skrivit ungefär 2 A4 men jag har inte ens börjat. Hur kan detta gått till undrar ni säkert? (Eller inte, men ni vet att jag kommer säga det ändå, deal with it) JO, för jag skrivit en jäkligt lång inledning som jag bara köttade och sen kom "Syfte & Frågeställningar" och "Metod och Material" som gjorde att allt bara flippade ur och det nu är 2 sidor. Uppsatsen ska sammanlagt vara 3-5 sidor, känns som den kommer bli 100 i det här läget.

MEN jag är j*vligt glad över att jag lämnat perrongen - "jag har inte gjort någonting" och sitter på tågot mot mitt mål - "jag är KLAAAAAAAAR" och så lite glädjetårar på det. Kan inte bli bättre.
Hittade en bild från i somras på mig och två av mina favoriter - Johan och Matilda. Ni kan ju liksom undvika att titta på retardmänniskan i mitten. GREAT, BREAK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0