Den omtalade

Har varit i vby med familjen och ätit lunch på restaurang, sen så fick min broder en halsduk och jag denna s.k. "pippitröja" men mina parents sa "det heter faktiskt islands-tröja", så tokigt det kan bli mellan generationerna. Adam och jag delade även på en assnygg ryggsäck som kostade 250 pix, men 125 kr var betalade vi. Värt.

Ikväll ska jag först till Julia och äta middag med Milla och Chulio, sen bär det iväg till Jossa som fyllt 18 som vi ska fira lite med andra människor. Vi ska inte vara där så länge eftersom 18åringarna ska dra ut sen och vi andra, icke-myndiga, får hitta på annat. Töntigt när det bara är 17 dagar kvar innan jag blir 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0